Ruilen en retourneren bij Wabbyfun

Wabbyfun hoopt natuurlijk dat u tevreden bent met de aankopen op onze webshop.
Indien de aankopen toch tegen vallen dan kunt u als particuliere consument gebruik maken van het herroepingsrecht.

Particuliere consumenten hebben het wettelijke recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de goederen (zonder opgave van reden) te annuleren.
Om een bestelling te annuleren en aan ons te retourneren vragen we je vriendelijk om de volgende stappen volgen:

  1. Stuur een mailtje naar info@wabbyfun.be met als onderwerp ‘Retour: bestelnummer ‘
  2. Geef aan welke artikelen je wenst te retourneren.
  3. Stuur foto’s in bijlage indien de gekochte artikelen gebreken vertonen.

Indien je gebruik maakt van dit herroepingsrecht, dan heb je na de annulering nogmaals 14 dagen de tijd om je ongebruikte product retour te sturen.
Het product dient met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de Wabbyfun webshop geretourneerd worden.

Indien u de volledige bestelling annuleert en retourneert krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Annuleert u maar een deel van de bestelling en houdt u de rest, dan krijgt u alléén de kosten van de geannuleerde artikelen retour, en geen verzendkosten. Het bedrag van aankoop en de verzendkosten, in het geval van de volledige annulering van uw bestelling, zullen na ontvangst van de goederen op uw bankrekening worden teruggestort.

De kosten voor het retour sturen naar Wabbyfun zijn voor eigen rekening, met een vervoerder naar keuze.
Aangeraden is om een pakket aan te maken met Track and Trace code.

Retouradres:
Wabbyfun
Hoogveld 40
3740 Bilzen
België

Heb je nog bijkomende vragen omtrent ruilen en retourneren? Neem dan gerust contact op met ons via mail: info@wabbyfun.be. Wij helpen je graag verder.

Zijn er na retour of omruiling toch nog klachten dan willen we u vragen deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wabbyfun.be.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.